Współpraca

Wyobraź sobie, że żyjesz w miejscu, gdzie każdy jest w czymś najlepszy. Wszyscy są specjalistami w swojej dziedzinie, a Ty, nowicjusz, szukasz metody na sprzedaż nowej usługi. Jest piękny, słoneczny poranek. Idziesz ulicą i widzisz ludzi, którzy machają Ci przed oczami tabliczkami z napisem “najlepszy”, “ekspert”, “20 lat doświadczenia”, “setki tysięcy lajków”, “miliony klientów”, “miliony na koncie”, “prosto”, “skutecznie”, “bez wysiłku”, a zasoby określeń ich wyjątkowości nie mają końca.

Myślisz sobie: to tylko jedna ulica, skręcę w następną i wszystko się uspokoi. Ale w głąb uliczki po lewej stronie jest tak samo, jak było wcześniej. A po prawej? W tej uliczce oprócz tablic mają baloniki i taneczną muzykę. Jak przy nich wyglądasz? Czy nie odnosisz wrażenia, że nie będąc “naj” się nie przebijesz? Jak inaczej ktokolwiek usłyszy o Tobie i Twoich produktach? Słoneczny poranek zmienia się w wietrzne popołudnie. Kolorowe balony plączą się między Twoimi nogami. Po długim spacerze wracasz do domu i podejmujesz decyzję o przełomowej zmianie w swoim życiu.

Następnego dnia wstajesz wcześnie rano i zakładasz kolorowy kostium. Wybierasz dogodne miejsce na środku chodnika, podnosisz wysoko do góry tablicę z napisem “specjalista, 15 lat doświadczenia, miliony zadowolonych klientów”, a do baloników dołączasz jeszcze cukierki. Teraz możesz powiedzieć, że jesteś najlepszy!  

 

Jak podoba Ci się wizja bycia “najlepszym”?

Zastanawiasz się, skąd pomysł na tę historię? Właśnie w takim otoczeniu żyjemy. Dziś każdy, kto oferuje swoje pisarskie (i nie tylko) usługi w sieci jest “naj”. Każdy ma kilka lat doświadczenia. Każdy jest nieszablonowy, ma szeroką wiedzę w wielu dziedzinach oraz jest oratorem korzystającym jedynie z wysublimowanych i kunsztownych słów przeznaczonych dla elity. Każdy ma indywidualne podejście do klienta, przykuwa uwagę czytelnika, a jego teksty pozycjonują stronę i zwiększają sprzedaż. Często jednak zamiast zaciekawić odbiorcę i skutecznie zachęcić do kupna, jedynym udanym procesem jest ten, w którym sięgają do Twojego portfela i wyprowadzają z niego mniejszą bądź większą sumę pieniędzy. Ty zaś masz spośród tych “wszystkich najlepszych” wybrać kogoś , kto spełni Twoje oczekiwania.

Jak już się zapewne domyślasz, ja nie jestem każdy. Jestem Lidka i poniżej przedstawię Ci dokładny zakres świadczonych przeze mnie usług oraz moje umiejętności.  Sprawdź, co potrafię. Decyzja należy do Ciebie!

 

Najważniejsze elementy pakietu usług copywritera

 

Charakter. Pierwszą i prawdopodobnie najważniejszą rzeczą, jaką dostajesz w pakiecie moich usług jest niepowtarzalny. Powiesz: chcę tylko teksty, co mi przyjdzie z Twojego charakteru? Widzisz, widziałam mnóstwo poprawnych, idealnych, a zarazem miałkich tekstów. Artykuły specjalistyczne pisane tak rzeczowo, że aż nie chce ich się czytać. Zaś szablonowe stosowanie się do marketingowych zasad powoduje, że 90% aktualnych ofert wygląda tak samo! Jeśli miałabym wybrać jedną rzecz, która wyróżnia mnie spośród tłumu, to właśnie ten błysk w oku i umiejętność zaciekawienia czytelnika.

Jakość. Istnieją dla mnie tylko teksty wysokiej jakości. Piszę albo dobrze, albo wcale. Nie przyjmuję zleceń na precle. Szanuję swoich klientów i sama również wymagam szacunku, zwłaszcza w kwestii mojego czasu i wynagrodzenia. I wyjaśnimy sobie od razu, 2zł to nie jest standardowa stawka copywritera, ani 5zł, ani 10zł.  Zatrudniając mnie masz pewność, że powierzone mi zadania wykonuję osobiście – a jeśli urzekło Cię moje portfolio to znaczy, że dokładnie takiej jakości oczekujesz, prawda?

Wszystko ma jednak swoje wady i zalety. Jestem jedna, mam dwie ręce i jedną głowę, a moja doba, podobnie jak Twoja, ma 24 godziny. Nie rozerwę się. Im dłużej zastanawiasz się nad tym, czy się ze mną skontaktować, tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś Cię wyprzedzi i zajmie ostatnie wolne miejsce.

 

Umiejętności

 

Poniżej przedstawię Ci zadania, którymi zajmuję się na co dzień.

-Copywriting (opisy produktów, teksty na stronę www, artykuły na bloga, artykuły eksperckie i inne). Piszę takie teksty, jakie sama chciałabym czytać, a uwierz, niełatwo mnie w tej kwestii zadowolić.

-Ghostwriting. Ciekawi Cię, czy nie przeszkadza mi brak mojego nazwiska przy tytule książki, nad którą pracowałam dniami i nocami? Nie! Wręcz przeciwnie, cieszę się, gdy moi klienci osiągają z nich duże zyski. Wiesz dlaczego? Bo to znaczy, że posiadam umiejętności warte tysiące, a może nawet miliony!

-Marketing w mediach społecznościowych. Prowadzę osobiste i firmowe profile na portalach Facebook, Instagram i innych.

-Tłumaczenia. Język angielski na poziomie średniozaawansowanym. Potrzebujesz tekstu, ale posiadasz źródła tylko w języku angielskim? Dla mnie to żaden problem!

-E-commerce. Bezproblemowo poruszam się po panelu Prestashop. Dodaję produkty w sklepie internetowym, tworzę logiczne drzewo kategorii, w mniejszym stopniu obsługuję też klientów sklepu internetowego.

 

Dotychczasowy dorobek

 

Teraz przedstawię Ci mój realistyczny dorobek copywritera, żadnego ubarwiania, same konkrety.

-Posiadam prawie dwa lata aktywnego doświadczenia udokumentowanego w sieci (od drugiej połowy 2017 roku).

-Prowadzę blog Lilyfly, który aktualnie przeglądasz (od grudnia 2017 roku).

-Jestem pomysłodawcą i współtwórcą sklepu internetowego StylowaTorba (stworzone tam przeze mnie przykładowe teksty znajdziesz w portfolio w zakładce obok). 

-Jestem autorką widmo dwóch poradników. Tu nic więcej nie powiem, bo jak wiadomo, ghostwriter jest i znika, więc znikam. 

Cennik

 

Każde zlecenie wyceniam indywidualnie. Skontaktuj się ze mną, aby uzyskać więcej informacji.

Dodam jeszcze, że najchętniej podejmuję się zleceń ambitnych. Jako osoba z umiarkowanym doświaczeniem szukam każdej okazji do podszkolenia swoich umiejętności i możliwości wykorzystania ich w praktyce.

 

I jak, jesteś gotowy na porzucenie „naj” na rzecz czegoś realnego? Jeśli tak, to zapraszam do skorzystania z moich usług. Napisz na adres lidia.prasal@gmail.com. Stwórzmy to razem!

 

 

  • O mnie

    Cześć! Jestem Lidka i witam Was na końcu Internetu 🙂  Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy tekst niewłaściwie zinterpretowany zagraża Twojemu dobremu samopoczuciu.

    o mnie

  • Instagram

  • Ostatnie artykuły